poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Pomoc Koniom

Pomoc
Odnalazłam stronę którą szukałam od wieków. Kiedy byłam mała przez przypadek oglądnęłam ją i zobaczyłam straszne filmy o koniach na rzeź. Beczałam przez trzy dni, rodzice dziwili się co ze mną jest. Teraz postanowiłam odnaleść tę stronę ze względu na poprzedni artykuł. Odnalazłam ją i znów popłynęły łzy.
Sami zobaczcie i oglądnijcie filmiki. Poszukajcie też informacji o koniach które nie przeżyły, przeczytajcie straszliwe historie tych zwierząt i zastanówcie się:
"Czy tak powinno być?"

Zapaliliśmy Światełko Nadziei bo z nadzieją trwamy, że kiedyś się spotkamy z nimi...bez bólu, bez cierpienia, bez łez...
Kliknij

1 komentarz:

  1. no ogladalam juz pare takich filmikow i tak samo chce mi sie plakac. tylko nw jak mam ''pomoc''. no bo co, mam wyslac sms czy co? wiesz moze? blagam

    OdpowiedzUsuń